Gearriveerd - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van hooiveldontour - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van hooiveldontour - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Ellard

06 Februari 2014 | Oeganda, Kampala

Lieve mensen,
We zijn gearriveerd. Gisteren om 23.45 lokale tijd aangekomen. Compliment voor de KLM, het was een uitstekende vlucht. Onze purser mevr. Legtenberg, herkende aan de stem van Rita dat wij uit Twente kwamen. Rita gaf dit meteen een vertrouwd gevoel, want zij zag toch een beetje tegen de vlucht op. Na een tussenstop in Kigala gingen we in een streep door naar Entebbe. De douane passage ging soepel. Visa is lokaal makkelijk te regelen. Effe per persoon 40 euro afrekenen. Gerard en Jenny stonden al op ons te wachten. De auto volgestouwd met onze spullen.
De weg van Entebbe naar Kampala is een belevenis op zich. We waren al wat gewend in Thailand. Maar hier scheurt iedereen links en rechts voorbij. En mijn broer/zwager scheurde net zo hard mee. Je went er blijkbaar aan. Kampala is een levendige stad. Muziek heb je hier van s' avonds 21.00 tot 07.00 de volgende dag. Ik zit nu op de veranda met schoonzus Jenny. Lekker bijkomen van de reis. Vandaag al kennisgemaakt met Nathan, klusjesman en bewaker, en zoon Seth. Foto's volgen nog.

• 06 Februari 2014 - 10:09

Corine:

Lieve mensen, fijn dat jullie er zijn! En dat we zo mee mogen reizen, helemaal geweldig! Geniet er maar van, en veel zegen! Lieve groetjes, de rothjes!

• 06 Februari 2014 - 10:30

Esther:

Wat fijn om te lezen, dat jullie een goed reis hebben gehad en veilig zijn aangekomen.
    Ik zal jullie volgen op deze speciale site, erg leuk hoor! Ook al zijn jullie dan ver weg, via deze digitale weg lijkt het dan weer een stuk dichterbij.
    Een hele fijne tijd, en geniet ervan. Lieve groetjes van Esther

• 06 Februari 2014 - 10:50

Herman&Hetty:

Hoi Ellard&Rita,

Fijn te horen dat alles voorspoedig is verlopen. Groeten van Herman&Hetty

• 06 Februari 2014 - 10:53

Anjo Baars:

Super! Jullie zijn er. De hele dag meegeleefd met jullie. Het zal inderdaad een hele belevenis zijn om daar te zijn. Zal straks even naar pa en ma gaan om hen dit allemaal uit te leggen zodat ook zij kunnen reageren.
    Ga lekker genieten en laat ons ook meegenieten want dat is toch wel heel mooi.
    Lekker bijkomen op de veranda ......
    Lieve groetjes vanuit Berkum.
    Anjo

• 06 Februari 2014 - 15:13

Karin:

ik had al wat foto's gezien
    ellard had mij wat gestuurd via de whats app
    net onze achtertuin :) NOT
    geniet ervan
    ( nou rita dat heb je weer gehad die vliegreis XX)

• 08 Februari 2014 - 11:47

Roelof Stad:

Via mart hebben wij de mail ontvangen.
    prachtig dat alles goed is

Is het mogelijk dat wij ook rechtsstreeks het mailtje kunnen ontvangen.

Hier is alles goed en hopen dat jullie het verder daar goed gaat en
    veel plezier met elkaar hebben.

Groetjes van Pa en Ma

• 08 Februari 2014 - 12:54

Margriet:

Kom maar door met de foto's :-) X

• 08 Februari 2014 - 20:44

André Kuipers:

Fijn dat de reis goed ging! Wij zijn erg benieuwd naar jullie verdere belevenissen! Hartelijke groet, André

• 10 Februari 2014 - 12:31

Hans Stemmer(Vader Van Simone Smits):

Borne(O),10-02-2014

Lieve broeder en zuster,

We hebben deze morgen het reisverslag gelezen en de foto's met belangstelling bekeken.
    Het is fijn dat onze Heer en Heiland de gebeden heeft gehoord dat jullie een goed reis mochten hebben.
    We wensen jullie nog een gezegende tijd daar in Oeganda
    Groeten Hans en Nel Stemmer

• 11 Februari 2014 - 23:17

Ron En Jeannet Drost:

Hoi wereldreizigers,

Fijn om te zien dat jullie gezond zijn aangekomen en de eerste indrukken al hebben kunnen verzenden, het is nu al indrukwekkend. Lieve Rita en Ellard we wensen jullie een fijne en gezegende tijd toe.

Gods zegen, en een dikke knuffel van Ron en Jeannet